Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kemas Kini

Scroll ke bawah untuk post terkini


Blog ini masih dikemas kini...





January 17, 2012

Blog = Diary = Share = Suka2

Saya sangat suka membaca coretan dan catatan harian bwberapa blogger yang tidak dikenali. Bahasanya ikhlas dan meninggalkan kesan di hati. Juga sekadar mencari sahabat blogger baru. kali ini, saya ingin berkongsi tips untuk menambahkan follower.


1. Mesti ada Followers Widget : Checked!



2. Blog Walking (BW) : Ada.



3. Entry Menarik : Entry saya sekadar berkongsi rasa.



4. Comment : saya pernah komen beberapa kali.



5. Contest : untuk mengeratkan lagi hubungan antara blogger.

Nota saya :
Saya suka berkongsi cerita tentang perjalanan hidup saya dan sekadar melepaskan apa yang terpendam di hati. Terima kasih pada yang sudi membaca.


0 comments: