January 20, 2012

Mode : Risau

Suhu badan Amirul tiba-tiba meningkat dan sudah pastilah saya harus berjaga malam. Saya basahkan seluruh badannya supaya suhu terkawal. Ubat selsema pula sudah habis. Waktu pagi, Amirul bangun bersiap untuk ke sekolah. Saya sangat risau, namun tetap berikan peluang untuk yakinkan diri, Amirul baik-baik saja. Mata dan hidung Amirul sudah mula bertukar merah, berat rasanya hati melepaskan Amirul ke sekolah. 

Walau pun perasaan berbelah bahagi, saya pujuk diri, lepaskan Amirul untuk melawan perasaannya. Jujur, saya tidak dapat menahan sedih. Mungkin begitu perasaan setiap ibu yang terpaksa meninggalkan anak untuk memenuhi tuntutan kerja. Semoga ibu-ibu terus kuat dan mendapat ketenangan hati.





My precious child,
One day, you will understand why i will always love you unconditionally till the very end. Love, love so much...

6 comments:

Im The Only - Bib said...

aku ada kat KL skrg nie wa..he he he ...ko apa kabar wa???

Cik Wa said...

Sihat ja.. bila nak datang sini. Siapakah jejaka di sebelah iteww..

maryatilham said...

nanti cuti 4 hari ni ok la tuh..x nangis2 la nnti cik waa..hehe..lg2 atok dia nak dtg..betui dak??

Cik Wa said...

cuti 4 hari, bila mula nak start sekolah balik, haru lagi..

joyahsport said...

ayat last tu..kecik ati boipren..kui..kui..

Cik Wa said...

joyahsport, sbb tu letak last dgn harapan en wady tak perasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...