Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kemas Kini

Scroll ke bawah untuk post terkini


Blog ini masih dikemas kini...





June 28, 2017

Rutin biasa

Hari ini, 4 Syawal, saya dan keluarga selamat tiba di syurga kami. Kami pulang sehari lebih awal dari hari percutian yang dirancang. Kenderaan utama kami perlu dihantar ke bengkel, ada sedikit kerosakan. Saya pula akan kembali ke rutin asal.

Berat badan telah berubah angkanya. Saya betul2 menikmati suasana berhari raya dan juga juadahnya. Masakan MIL yang tiada di tempat lain. Begitu juga ibu saya yang tanpa gagal cuba menyediakan makanan kegemaran saya. Terima kasih untuk kasih sayang itu.

Jumaat, 6 Syawal saya akan kembali ke kelas 'workout'. Sabtu pagi pula 'hiking'. Harap dapat kembalikan berat badan asal secepat yang mungkin. Badan rasa sangat tidak selesa. Bulan depan pula saya akan menyertai sukan bola jaring. Harap saya dapat melupakan semua perkara yang merunsingkan. Semoga Allah bantu saya.

0 comments: