Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kemas Kini

Scroll ke bawah untuk post terkini


Blog ini masih dikemas kini...





July 8, 2017

Hiking lagi

Seawal jam 7.30 pagi saya sudah bertolak ke Teluk Batik untuk aktiviti 'Hiking' bersama prince charming saya, Amirul. Catatan mendaki, 45 minit dan turun 30 minit.

Minggu depan saya akan cuba mendaki dengan lebih cepat. Kali ini badan terasa lebih ringan dan selesa. Amirul juga seperti sudah biasa berbanding pada permulaan mendaki dulu.

Ramai kaum Cina yang mendaki. Kagum dengan mereka, ada yang seusia ibu saya turut juga mendaki. Manisnya bila berselisih dengan mereka, tidak seorang pun yang senyap tanpa menyapa. Saya turut memberi salam kepada kaum sebangsa saya. Amirul turut mengucapkan Salam dan 'morning untie, uncle'. Mudahnya membuat pahala.



0 comments: