Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kemas Kini

Scroll ke bawah untuk post terkini


Blog ini masih dikemas kini...





July 18, 2017

Post Baru

Semenjak saya menukar gaya penulisan yang agak formal di blog, saya seperti berkira2 untuk mengemas kini 'post' baru. Semua post yang lama terpaksa saya 'save as draft' kerana belum ada waktu untuk meng 'edit'.

Petang tadi saya ke rumah rakan sekolah untuk berjumpa dengan opahnya. Hampir 23 tahun yang lalu, semasa di tingkatan tiga, saya sempat membesar dengan memori bersama opah. Layanan opah yang sangat baik dan lembut, sentiasa mengingatkan saya dengannya. Umur opah sudah melebihi 80 tahun, namun ingatannya masih kuat.

Seronok berbual, mengingatkan saya di zaman persekolahan dulu. Semuanya indah, tiada masalah. Pelbagai cerita yang dibualkan termasuklah mengenai sukan kegemaran Amirul. Sahabat saya mengajak kami untuk sama2 bertukar ke kelab lain. Kelab yang lebih efisyen katanya. Amirul pun saya rehatkan sehingga hujung tahun untuk memberi tumpuan pada pelajaran. Kelab baru untuk Amirul akan saya fikirkan kemudian. Moga2 kali ini tiada lagi provokasi dan dapat pula berdamping dengan ibu bapa baru yang lebih positif.

0 comments: